Autorádiá dokážu prekvapiť aj týmito novinkami!

Myslíte si, že je dnes niektorá z vašich požiadaviek na moderné technológie nereálna? Možno, ale veľa takých si už zo zoznamu vyškrtnite. Absolútne maximum prídavných funkcií obsahujú autorádiá, vďaka ktorým budete na cestách stále v bezpečí, pravidelne informovaní o každej aktualite a užijete si aj veľa zábavy. Nie všetko sa však „zmestí“ do každého auta, no ak máte takú možnosť, využite ju vo svoj prospech.

Autorádiá majú mať preto vo svojej kompletnej špecifikácii informácie o type operačného systému, kapacitnom displeji a počte jadier procesora. Užívatelia tak jednoduchšie odhadnú, či takéto autorádiá dokážu splniť ich sny o perfektnej doplnkovej výbave v aute. Preto sa dnes častejšie prihliada na zoznam možných prehrávaných súborov, keďže už dávno nám nejde len o priemerný FM/AM tuner s RDS. Zobrazovanie názvov staníc a ich automatické ukladanie už musí byť „vstupnou bránou“ pre všetky autorádiá.

autorádiá
Dnešné autorádiá toho poskytujú skutočne mnoho.

Toto tu ešte nebolo?!

Po tom, ako si vypočujete aktuality z dopravného servisu, trochu zrelaxujte pri obľúbenej hudbe a doprajte si o pôžitok viac. Mrknite očkom na prehrávaný film alebo si prezrite fotky z rodinnej dovolenky.

Naše zmysly pohladí bluetooth technológia s integrovaným phonebookom. Nie, nepíšeme v žiadnych šifrách, to sú len technické špecifikácie nových autorádií! Nechajte sa zlákať jednoduchou synchronizáciou kontaktov so smartfónom a užívajte si rôzne možnosti vyhľadávania pre bleskovú komunikáciu. Neprestávajte však vnímať situáciu na ceste, tá sa predsa mení každou sekundou!

autorádiá
Doprajte vašim spolujazdcom zážitok z cestovania.

Nové autorádiá vyvolávajú kráľovsky dobré pocity

Doteraz nás ohromovali autorádiá s GPS technológiou, aktuálne sa chceme čo najviac dozvedieť o funkcii 3-Zone POP. Ide o to, že na jednej obrazovke môžu nové autorádiá prehrávať obraz z navigácie a zároveň si užívate aj filmovú zábavu. Áno, dnes pre nevšedné zážitky nemusíme ani vycestovať.

Stačí sa usadiť do svojho moderného auta a zisťovať, čím všetkým sú vybavené multifunkčné autorádiá. Doprajte si aj vy aspoň nachvíľu ten výnimočný pocit z pripájania externého príslušenstva, či už ide o zosilňovač, subwoofer alebo hlavové opierky s DVD. Nech vám cesta ubieha rýchlo, ale bezpečne