Najlepšie autorádiá expresnou rýchlosťou u vás!

Máte pocit, že vaše terajšie autorádio znie už ako obohraná platňa? Neváhajte, pretože tie najlepšie autorádiá skladom sa dlho neohrejú. Nech je už situácia akákoľvek, na cestách to stále prekvitá. Odporúčali vám nájsť si rýchly a výkonný model s multimediálnym rozhraním? Je to veľmi zoširoka, preto sa zamerajme na autorádiá a ich konkrétne vlastnosti. Dúfame, že si prídete na svoje a cestovanie u vás naberie úplne iný rozmer.

autorádiá
Autorádiá pre – Škoda – Operačný systém: ANDROID

Rozlúsknime, čo stojí za kvalitnými autorádiami

Čo je takmer všade a už si bez toho ani nevieme predstaviť bežný deň je dobré wi-fi pripojenie. Tým si vieme zefektívniť komunikáciu aj na dlhé vzdialenosti. To je preto hlavnou požiadavkou, čo očakávame od nových autorádií. Možné je taktiež vytvoriť si na mobilnom telefóne internetové spojenie a takto sa pripojiť pomocou autorádia. Ale to už nie je až takou novinkou, ako napr. autorádiá a ich podpora OBD alebo Mirror link. Prvá funkcia je o pripojení cez bluetooth alebo wi-fi a získavať informácie z palubného počítača vášho vozidla. Pri mirror link hovoríme o zrkadlovom prepojení, párovaní mobilného telefónu cez usb/BT. Takto si prezeráte váš mobil na autorádiu bez toho, aby ste ho držali. Šetrí to čas a najmä pozornosť, ktorú venujete len dianiu na ceste.

autorádiá
ANDROID 10 Kia Ceed 2007-2009 autorádio

Radi a ešte radšej sa zabávate?

Práve pre vás bude hitom používať google play na sťahovanie videí, hier a iného zábavného obsahu. Taktiež sa nenechajte absolútne stiahnuť zábavou, ale myslite na bezpečnosť. Na to je ako stvorená funkcia DVR pre pripojenie USB kamery prednej, čo umožňuje nahrávať záznam z jazdy. A to nikdy neviete, kedy vám takýto znam poslúži ako dôkaz… Máte radi veľké prekvapenia? Toto vás potom naozaj poteší… Mnohé nové autorádiá umožňujú pripojiť externú digitálnu televíziu. Nájdete ďalej vstupy pre zosilňovač či subwoofer a rôzne ďalšie externé monitory. To už je niečo, však?