V novom roku nech je vaším sprievodcom na cestách multimediálne autorádio!

Aj vy ste po celý uplynulý rok snívali o najlepšom autorádiu za málo peňazí? Dopriali by ste mu samé nabité funkcie, len ako si vybrať a kde ho kúpiť? Autorádio rovnako ako aj iné doplnky do auta si vyberáme od oficiálnych distribútorov, ktorým nie je prvoradý len predaj, ale aj konzultácia a pomoc pre klientov. Vďaka takýmto obchodným partnerom nevzniká na trhu problém lokalizácie, výmeny či reklamácie tovaru. Veď takéto situácie nie sú ničím výnimočným ani pri kúpe autorádií. Tvrdí vám váš predajca úplný opak? Neverte tomu, pretože aj ten najchytrejší spôsob ovládania má svoje riziká a každému novému modelu treba najprv „vychytať všetky muchy“. Vy ste si už touto fázou výberu/ nákupu prešli? Čo najviac oceňujete na svojom autorádiu?

autorádio
ANDROID 10 VW GOLF 7 autorádio

Rýchly prístup

V aute potrebujeme jednoduchý, rýchly a bezpečný prístup k ovládaniu. Zabezpečujú to jednak ergonomicky navrhnuté tlačidlá, prepojenie a používanie aplikácií kompatibilných so smartfónmi, rôzne osobné, súkromné nastavenia, čo predznačujú perfektný zážitok za každej jazdy!

Chystáte sa na dlhé cesty? Čo tak si všetky dôležité funkcie zabezpečiť na jedno stlačenie alebo pomocou funkcie rozpoznávania hlasu? V prostredí automobilu je to jednou z najviac využívaných možností, keďže čoraz viac žijeme aktívne, respektíve zaneprázdnene. Našej pozornosti však nesmie uniknúť žiadny „detail“ na ceste, no zabaviť sa predsa chceme v každom (ne)čase.

autorádio
ANDROID 10 Mercedes A, B, VITO, VIANO,SPRINTER autorádio

Na zábavu je v aute vždy dosť miesta! Stačí si len vybrať z najnovších autorádií!

Dôvodom, prečo si mnohí dnešní užívatelia chcú kúpiť nové autorádio, môže byť špičková hudba a jej výkon. Bežné rozhlasové stanice totiž nedokážu natoľko vyhovieť vašim požiadavkám, a tak k autorádiu pripájate najnovšie príslušenstvo. Buď je to DVB-T tuner, DAB tuner, zosilňovač, subwoofer, podpora OBD, alebo cez bluetooth a wifi sa dostávate k informáciám v reálnom čase!

Všetko v jednom môžete získať v google play a na svojom autorádiu zahájiť sťahovanie tisícok aplikácií zdarma! Neviete čo skôr? Na takéto roztržité správanie reaguje systém technológie 3-Zone POP. Prináša výhody v podobe efektívnej deľby pozornosti. Na obrazovke rozdelenej na polovicu sledujete napríklad filmovú zábavu a zároveň pozorujete navigáciu. Máte ešte nejaké špecifické priania do nového roka? Určite neexistuje také, ktorému by multimediálne autorádio nevyhovelo!