Detská posteľ – miesto, kde sa tvoria najkrajšie sny

Deti sú našim pokladom. Splnili by sme im všetko, čo im na očiach vidíme. Často myslíme na to, ako zabezpečiť potrebný komfort, aby sa im dobre učilo, spalo, snívalo a hralo. Miesto, v ktorom sa zdržujú najviac je detská izba, ktorá je pre nich dejiskom zázrakov. V tejto izbičke strávia mnoho chvíľ a pre nich je toto miesto omnoho dôležitejším, než spálňa pre dospelých. No a keďže sny sa tvoria najmä počas spánku, mali by sme dbať na to, ako správne vybrať detskú posteľ.

detská posteľ

Detská posteľ – detské kráľovstvo

Pohodlie a bezpečnosť nadovšetko

Detská posteľ by mala spĺňať hneď niekoľko kritérií. Okrem pohodlnosti matracu a správnych rozmerov je dôležitá aj bezpečnosť. Pokiaľ ide o najmenšie detičky, detská posteľ by mala mať na bočniciach zaoblené hrany. Táto pridaná vlastnosť je veľmi dôležitá, pri ostrejších hranách by ľahko mohlo dôjsť k úrazu. Ďalšou dôležitou vecou je pevné čelo. Nemusíte sa tak obávať, že by dieťa vypadlo.

Úložné priestory v detských posteliach alias bonusový priestor pre všetky rozumné maminky

Detské postele majú veľkú výhodu: mnohé z nich majú vstavaný úložný priestor. Zásuvky a šuplíky poskytujú miesto navyše, ktoré sa v detskej izbe vždy hodí. Ak teda nemáte kam dať hračky, oblečenie či učebnice, neváhajte kúpiť takúto postieľku. Zásuvka zostáva skrytá pod posteľou, preto je nesmierne praktické mať takýto priestor. Vlastnosťou navyše môže byť možnosť rozložiť posteľ. Ak vaše dieťa rado pozýva kamarátom domov, prespávacie lôžka máte vyriešené.

detská posteľ

Maximálne pohodlie pre naše ratolesti

Kvalita materiálu

Po dlhé roky platí, že kvalitný nábytok s dlhou trvácnosťou je vyrobený z dreva. Inak tomu nie je ani pri posteliach. Masívne postele môžu byť vyrobené zo smrekového či borovicového dreva. Samozrejme drevo môže mať rôzne farby, čiernu, bielu ale aj modrú a pod. Nemusíte sa teda obávať nudy v detskej izbe.

Hravosť skrytá v obliečkach

V neposlednom rade môžete svoje ratolesti potešiť posteľnou bielizňou, teda obliečkami, ktorými prikryjete detskú posteľ. Tie sa vám určite poďakujú ak zvolíte niečo obľúbené, rozprávkovú postavičku či iný hravý motív. Hrať sa takisto môžete aj s farebnosťou, ktorú zladíte s nábytkom či s farbou alebo tapetou použitou na stenách. Fantázii sa medze nekladú, takže v prípade detičiek sa môžete skutočne vyblázniť.