Dostaňte sa na stopu trestných činov vďaka Skylink!

skylink

Skylink ponúka program Crime & Investigation!

Skylink patrí medzi najrozšírenejších poskytovateľov satelitnej televízie na Slovensku. Je obľúbeným najmä pre svoju cenovú dostupnosť, rôzne výhodné akciové ponuky, širokú škálu programov, ktoré ponúka, ale aj vďaka pokrytiu, keďže je možné si ho naladiť aj v mestách, v ktorých s inými satelitnými televíziami môžu byť problémy. V dnešnom blogu sa zameriame hlavne na spomínanú širokú škálu programov, najmä tých menej známych.

Totižto, často sa stáva, že ľudia väčšinou prepínajú iba medzi troma či štyrmi najznámejšími TV programami, čo môže byť obrovská škoda, najmä pokiaľ majú od Skylink predplatený celý balíček rôznych programov. Zväčša sa problém skrýva práve v tom, že ľudia majú málo informácií o ostatných kanáloch, ktoré im Skylink ponúka, pretože nie sú na Slovensku natoľko známe.

Skylink ponúka program Crime & Investigation v češtine!

Jedným z takýchto programov, je program s názvom Crime & Investigation CZ. Tento program bol do ponuky satelitnej televízie Skylink zaradený už v júli 2013, avšak pôvodne bol poskytovaný iba v anglickom jazyku. Po niekoľkých mesiacoch ho však Skylink začal ponúkať aj v českom jazyku a tak si ho už môžete pozrieť bez akýchkoľvek problémov. TV program Crime & Investigation je „výtvorom“ spoločnosti A&E Networks, ktorá prevádzkuje aj známe TV kanály ako napr. History či Lifetime, čo je už samo o sebe zárukou kvality.

Skutočnosť je hrozivejšia než fantázia…

skylink

Skylink vás prenesie do prostredia väzníc..

Konkrétne, v ponuke TV programu Crime & Investigation CZ od spoločnosti Skylink môžete nájsť filmy a seriály s kriminálnou tematikou. V žiadnom prípade tu však nenájdete krimi filmy a detektívky založené iba na fantázii ich autora. Z väčšej časti totižto C&I ponúka filmy, seriály a dokumentárne filmy zo skutočného prostredia väzníc, súdnych siení či policajných archívov. Príbehy, ktoré sú tu zobrazované sú pritom vykreslené natoľko realisticky, že bežnému človeku pripadajú na míle vzdialené od jeho života a preto mu naňho môžu pôsobiť až neuveriteľne.

Ak však radi skúmate tie najtemnejšie zákutia ľudských životov, ku ktorým nie je možné sa bežne dostať, určite vám odporúčame objednať si Skylink program Crime & Investigation CZ!