Futbalový zápas, ktorý sa zapíše do histórie

futbalový zájazdMajstrovstvá sveta vo futbale sa konajú každé 4 roky a na každých majstrovstvách sa odohrajú zápasy, ktoré sa zapíšu veľkými písmenami do histórie. Okrem toho, že z tohtoročných majstrovstiev sveta si bude každý futbalový fanúšik pamätať výkony hviezdnych futbalistov, určite jedným z najpamätnejších momentov bude semifinálový súboj Brazílie a Nemecka. Práve títo dvaja súperi boli aktérmi pozoruhodného divadla hodného pre futbalový zájazd kamkoľvek na svete.

Čím bolo toto semifinále zaujímavé?

Hlavne si treba uvedomiť, že o finále bojoval domáci tím v krajine, kde je futbal skoro ako náboženstvo. Preto na tento zápas zorganizovali futbalový zájazd nie len domáci, ale i zahraniční fanúšikovia. Atmosféra na zápase bola už pred úvodným výkopom neskutočná. Fanúšikovia a účastníci futbalových zájazdov sa prekrikovali v speve chorálov a v povzbudzovaní domácich, a toto trvalo aj na začiatku zápasu, až pokiaľ neprišla studená sprcha pre domácich.

Futbalový zájazd s pekelným predstavením pre fanúšikov domácich

futbalový zájazdPráve takto by sa asi dalo nazvať to, čo zažili fanúšikovia domácich kanárikov zažívali od 11. minúty prvého polčasu. Práve vtedy totiž otvorili nemeckí hráči skóre duelu a do konca polčasu bol stav zápasu 5:0 v prospech Nemecka.

Takýto zápas určite nepredpokladal nikto. A rovnako reagovali aj tribúny. Hŕstka nemeckých fanúšikov sa tešila, avšak fanúšikovia domácich ostali ako obarení. Po zmene strán to však bolo pre oba celky veľmi ťažké. Nemci sa snažili nezosmiešniť súpera a ďalej sa venovať svojej hre. Zatiaľ čo brazílska repre sa snažila so zápasom ešte niečo urobiť. Bohužiaľ nepomohli ani striedania, a nakoniec sa zápas skončil historicky najvyššou prehrou Brazílie na medzinárodnej scéne.

Zlý záver skvelého šampionátu

Pre Brazíliu to tak je jeden z najhorších možných záverov šampionátu na domácej pôde. Konečne nemuseli fanúšikovia absolvovať veľké vzdialenosti na futbalových zájazdoch, aby  videli svojich miláčikov vo finále majstrovstiev sveta. Avšak ich hráči ostali tesne pred bránami finále a ešte s obrovským debaklom. Snáď si Brazílčania zlepšia chuť aspoň v súboji o bronz a priklonia si naspäť na svoju stranu fanúšikov, ktorí sú ochotní absolvovať aj dlhý futbalový zájazd pre svojich miláčikov.