Košele slim fit sa môžu nosiť voľne

Košele boli a naďalej aj sú neoddeliteľnou súčasťou pánskeho šatníka. Aj v dnešnej dobe sa tešia medzi mužmi veľkej obľube. Pri výbere správneho typu je dobré prihliadať na príležitosti, pre ktorú si košeľu kupujeme. Dôležité je zvoliť strih vhodný k vašej postave a s tým spojený jej farebný odtieň. Platia všeobecné zásady, ktorými by ste sa mali pri výbere košele riadiť. V prípade obstarania košele do obleku môžete zvoliť nielen jednofarebné, ale aj tie s jemným decentným vzorom, akým je kocka alebo tenký prúžok. Do tmavého obleku môžete zvoliť aj pastelové odtiene košieľ, ktoré vám váš oblek oživia. Pokiaľ sa jedná o formálnu akciu s doprovodom, zlaďte odtieň košele s odtieňom šiat partnerky. Voľne nosiť košeľu na nohaviciach môžete len v prípade, ak máte košeľu kratšiu a vypasovanú, čiže košeľu slim fit. Samozrejme toto všetko je potrebné ladiť aj s pánskou obuvou.

slim fit košele

SLIM FIT košeľa s mládežníckym vzorom

Ako si zvoliť správny strih košele

Veľkosť košele sa odvádza od obvodu nášho krku a je to základ pre delenie košieľ na jednotlivé druhy strihov. Strihy sa od seba líšia obvodom okolo hrudníka, pásu a bočným a spodným vykrojením košele. Rovný klasický strih sa nazýva Comfort Fit alebo Regular Fit. Košele v zoštíhlenom strihu majú označenie Modern Fit. Košele v silne zoštíhlenom strihu sú označené ako Slim Fit alebo Body Fit. Športové neformálne košele v mierne zoštíhlenom strihu sa označujú ako Casual Fit.

slim fit košele

SLIM FIT neformálne, zato elegantne

Košeľa slim fit zvýrazňuje

Strih košele slim fit je zoštíhlený strih a občas dokáže divy. Neobávajte sa nepríjemného škrtenia v tesnej košeli, pretože tento strih dokonale kopíruje štíhle postavy. Štíhlou postavou sa myslí aj atletická postava muža. Košeľa slim fit je v bokoch vypasovaná. Muži s menšou konštrukciou postavy vždy volia košeľu slim. Ak je potrebné dodať na objeme postavy, opticky to umožní výber prúžkovanej alebo kockovanej látky. Strih košele slim fit zabráni nedbanlivému vzhľadu a vytváranie záhybov. Košeľa slim fit jednoducho zvýrazní líniu postavy.