Obľúbili ste si FUNKO POP! figúrky?

Nie ste jediní. POP figúrky, známe tiež ako bobbleheads (čítaj „boblheds), sú už niekoľko dekád obľúbené najmä medzi zberateľmi. Ale veľa fanúšikov si našli aj medzi milovníkmi kultových filmov, seriálov a počítačových hier. FUNKO POP figúrky rozoznáte medzi inými figúrkami jednoducho. Ich charakteristickou črtou je totiž neúmerne väčšia hlava oproti telu. Tá je najčastejšie k telu pripojená tak, že už pri slabom kontakte sa začne hýbať na rôzne strany. Je to zábava najmä pre deti.

Funko pop figúrky si vaše deti zamilujú

Kde sa vzali FUNKO POP figúrky?

Koncom deväťdesiatych rokov bola v USA založená spoločnosť FUNKO ako malý projekt, ktorý mal vyrábať rôzne jednoduché „spomienkové“ hračky. Postupom času sa však vypracovala na najväčšieho producenta FUNKO POP figúrok stvárňujúcich obľúbené postavičky a osobnosti z rôznych oblastí života. Medzi najobľúbenejšie patria POP vinylové figúrky postáv z filmov, ako Harry Potter, či Star Wars, ale aj postavičky hercov, spevákov či politikov.

Všetky FUNKO POP figúrky sú vyrábané vďaka licencii od ich majiteľov a autorov, preto sú unikátne. V ponuke spoločnosti FUNKO pritom neustále pribúdajú nové a nové postavičky, takže je neustále aktualizovaná. Vášniví zberatelia si tak môžu neustále zväčšovať svoje zbierky o nové varianty rovnakých postavičiek, alebo si vytvárať početné zbierky na rôzne témy.

Thanos zo série funko pop figúrky

Nájdete ich skoro všade

Naozaj nemusíte chodiť ďaleko, ak si chcete nájsť a kúpiť FUNKO POP figúrku podľa svojho gusta. Nemusíte chodiť nikam, ak máte internet. Každý seriózny internetový obchod s hračkami má vo svojej ponuke aj POP vinylové figúrky od spoločnosti FUNKO. Mnoho stránok sa doslova špecializuje práve na POP figúrky, takže je aj ich ponuka POP figúrok bohatá. Možnosť výberu je teda široká, stačí sa len správne rozhodnúť.

POP figúrky sa predávajú vo veľkosti 9 cm, ale niektoré, ako Hulk, aj väčšie. Sú preto ako stvorené na to, aby ste si ich zbierku mohli porozkladať kdekoľvek v domácnosti. Predstavte si napríklad celú sadu rôznych dinosaurov, ktoré sa objavili v sérii Jurský park/Jurský svet rozloženú vo svojej izbe, alebo detskej izbe vášho dieťaťa. Alebo Avengerov, ktorý budú „dohliadať “ na jeho bezpečnosť

Mimochodom, všimli ste si, že väčšina FUNKO POP figúrok nemá ústa? Zväčšené čierne oči áno, ale ústa iba niektoré. Ale asi najčastejším dôvodom, prečo si ich niekto obľúbi, je ich rozkošný výzor. Možno je to aj váš prípad. Ale nech je to už akokoľvek, svoje obľúbené FUNKO POP figúrky môžete mať aj vy. Len si dajte pozor na ich cenu. Ak sa príliš rozvášnite, môže to výrazne zasiahnuť do vášho rozpočtu. Takže radšej všetko s mierou.