Transmitter umožní zmeniť hudbu v aute na maximálny zážitok

Riešite práve problém, že si k svojmu typu autorádia nemôžete pripojiť nové externé zdroje?  Vaše starosti razom zaženie transmitter do auta, vďaka ktorému v priebehu pár sekúnd môžete počúvať akúkoľvek hudbu. Princíp fungovania je síce o čosi zložitejší, ale ide o to, že transmitter šikovne mení hudbu na rádiový signál. Následne ju vysiela na voľnej rozhlasovej frekvencii. Tú si naladíte a spokojne počúvate, dokým vás vaša hudba neomrzí.

transmitter
FM Transmitter s bluetooth 5.0 + USB, SD, AUX, 12/24V

Transmitter má byť kvalitný, nie najdrahší

Transmitter si nemusíte vyberať na základe najvyššej ceny, skôr sa zamerajte na hodnotenia a recenzie od spokojných užívateľov. Treba si uvedomiť, že je to sprostredkovaný zvuk a ten len výnimočne bude v ideálnej kvalite. Samozrejme, okrem iného, treba zosúladiť zvuk na autorádiu s nastavením na transmitteri a vedieť, že rozhlasová stanica má byť momentálne voľná. Len tak znížite riziko šumu a nezreteľného prejavu.

transmitter
FM transmitter bluetooth MINI

Transmitter a jeho prídavné funkcie

Odporúčame vybrať si z multifunkčných modelov, ktoré vás prekvapia bezdrôtovou technológiou bluetooth. Ich význam spočíva v kvalitnejšom prenose hudby, môžete na nich využiť SD kartu a USB flash disk. Azda v najväčšom úžase zostanete pre mega úložisko. Tie najnovšie transmittery dosahujú kapacitu až 32 GB. Z kľúčových vlastností takýchto modelov treba vyzdvihnúť funkciu hands free. Spárujete zariadenie s mobilom a bez obáv môžete prijímať, uskutočňovať hovory pri úplne voľných rukách.

Aj vám sa takýto transmitter zapáčil? Moderné technológie si vyžadujú aj lepší dizajn. Taký, pri ktorom dosiahnete absolútny súlad s interiérom vozidla. Nový transmitter navyše umožňuje nielen hudbu z externých zdrojov prehrávať, ale ich aj nabíjať. Zväčša disponuje USB výstupom pri nabíjacom prúde 2,4 A. Je to pre váš komfort a dobrý hudobný zážitok postačujúce?