Turfové kopačky-potrebuje Vaše dieťa na futbal?

Futbal patrí medzi  športy, ktoré nie sú príliš  materiálovo náročné. Každý aj začínajúci hráč by mal vlastniť futbalovú loptu, sadu športového oblečenia podľa počasia, chrániče holenia a k nim i štulpne, a nakonie sú to tie kopačky.  Kopačky sa zvyknú deliť  na lisovky, turfy a sálové kopačky.  Kopačky sú najdrahším vybavením každého hráča, preto by sa výber kopačiek nemal podceniť. Hlavným kritériom pri ich výbere je povrch, na ktorom sa bude hrať futbal. Na mäkké a mokré povrchy sú určené kolíky, na suché a tvrdé povrchy lisovky a turfy, na umelé povrchy turfové kopačky a na halový povrch sálovky. Ďalším kritériom pre výber kopačiek je materiál, z ktorého sú kopačky vyrobené.

turfové kopačky

Turfové kopačky sú vhodné na všetky tvrdšie povrchy a umelú trávu.

Turfové kopačky sú vhodné na niekoľko povrchov

Mnohí výrobcovia športového vybavenia ponúkajú kopačky určené pre mäkké, tvrdé, prírodné alebo umelé povrchy a halový povrch. Podľa druhu povrchu majú kopačky svoje špecifické označenie. Lisovky  sú určené prevažne na trávu a sú základným vybavením každého futbalistu. Rozloženie štupľov na kopačke je určené výrobcom a každý volí iný spôsob rozloženia. Kolíky  sú kopačky s výmennými kolíkmi, ktoré je možné ľubovoľne meniť kovovými alebo plastovými skrutkovacími kolíkmi. Kopačky sú vhodné pre mäkké rozbahnené povrchy. Turfy sa hodia na všetky tvrdšie povrchy a umelú trávu. Vďaka členitému vzoru podrážky, vám turfové kopačky pomôžu udržiavať stabilitu. Sálovky sú určené na futbal a sálový futbal. Hladká podrážka je vyrobená tak, aby topánka nerobila stopy na podlahe a nekĺzala.

turfové kopačky

Malí futbalisti môžu turfové kopačky kľudne využiť aj na trávu.

Turfové kopačky podporujú stabilitu pri hre

Turfy alebo aj turfové kopačky sú určené na umelý povrch, umelú trávu a dokonca ich môžu použiť malí futbalisti aj na trávu. Je zbytočné pre našich najmenších kupovať kopačky, nožičky im vyrastú veľmi rýchlo, chlapci prežijú na trávnikoch aj v turfách. Často sú používané aj na tvrdom povrchu. Turfové kopačky majú členitý vzor podrážky, čím zaručujú veľmi vysokú mieru stability a dobrú dynamiku pohybu.