Witcher Medaillon: symbol Zaklínača

Poľský autor sci-fi a fantasy poviedok a románov Andrzej Sapkovský vytvoril dielo, vďaka ktorému sa stal slávnym v celej Európe. Román Zaklínač sa stal fenoménom svojho žánru. Podľa knižnej predlohy bol natočený film, neskôr bola vytvorená počítačová hra.

Witcher medaillon v hre

Prvá verzia počítačovej hry Zaklínač bola vydaná v roku 2007. Do roku 2016 vznikli ďalšie dve, vylepšené verzie hry. Zatiaľ čo prvá verzia sa niektorým hráčom mohla zdať miere obmedzujúca (hlavne v pohybe v priestore a v boji) a fádna, Zaklínač 3 sa stal otvoreným a rozmanitým dielom, ktoré si zaslúžilo najvyššie hodnotenia. Niektoré scény sa podobajú kvalitným hororom, sú drsné a desivé. Hra obsahuje tvrdé boje, vedľajšie úlohy na získavanie peňazí, ale aj romantické scény. Všetky sú súčasťou do detailov prepracovaného príbehu. Vo všetkých troch hrách je hlavnou postavou Geralt z Rivie, sivovlasý charizmatický hrdina s prezývkou Biely vlk. Pri plnení úloh často musí využívať svoje zaklínačské zmysly, pričom zohráva dôležitú úlohu aj medailón. Strieborný Witcher medaillon je symbolom profesie zaklínača. Úlohou medailónu v hre je pomáhať hráčovi vytvárať jednoduché kúzla, alebo sledovať netvory v jeho blízkosti. V prípade, že je nebezpečenstvo na blízku, začne vibrovať. Okrem identifikácie blízkeho boja je možné ho nastaviť aj na vyhľadávanie magických zón.

Witcher Medaillon

Niečo pre pravých fanúšikov 🙂

Witcher medaillon ako doplnok

Hra Zaklínač si svojou temnou atmosférou, napínavým dejom a zvláštnymi súbojmi získala tisíce fanúšikov. Preto boli vytvorené zberateľské predmety a módne doplnky, ktoré môžu hráči nosiť aj vo všedný deň. Witcher medaillon má tvar vlčej hlavy s naježenou hrivou a odstrašujúcim pohľadom. Vyrobený býva z cínu, ktorý ma typickú tmavú kovovú farbu. Najobľúbenejšou verziou medailónu je vlčia hlava so svietiacimi červenými očami. Takýto Witcher medaillon má vo vnútri zabudované LED diódy, vďaka ktorým oči zlovestne svietia. Medailón je pripevnený na masívnejšej retiazke.

Witcher Medaillon

Originál Witcher Medaillon so svietiacimi očami

Ďalšie zaklínačské doplnky

Okrem medailónu sa vyrábajú ďalšie doplnky so symbolom vlčej hlavy. Napríklad zápisníky, kľúčenky, náramky, peňaženky alebo odznaky. Ak by sa vám Witcher medaillon zdal príliš nápadný, alebo túžite po ďalšom doplnku so symbolom vašej obľúbenej hry, prípadne chcete obdarovať iného hráča, možností, ako vyjadriť svoj vzťah k tejto skvelej hre, románu a filmu, je viacero.