Zázračná krabička s menom KlikTV

Máte dosť reklám, ktoré neustália prerušujú váš obľúbený seriál alebo film? Jedným z riešením je pozerať filmy a seriály online na internete, avšak tam už sa stráca pohodlné vysedávanie pri televízii. Ideálne by bolo pozerať filmy online na vašej televízii. Nemožné? Omyl! Vďaka novému projektu KlikTV môžete okrem pozerania filmov a seriálov, sledovať videa z YouTube alebo prehrávať média z USB kľúčov a externých diskov.

klik-tv-1

KlikTV – Videopožičovňa vo vašej obývačke

Čo je to vlastne KlikTV?

Je to nová služba na českom a slovenskom trhu, ktorá prenesie online služby z internetu priamo do vašej televízie. Malá krabička o rozmeroch 10x10x1,7 centimetra a s hmotnosťou 160 gramov vám umožní sledovať videá z internetu, nahrávať programy z českých a slovenských televíznych staníc alebo sledovať viac než 2000 filmov v móde „filmotéka“. Táto filmotéka prináša každý týždeň nové filmy a seriály. Tomuto zariadeniu postačí káblové alebo bezkáblové internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 2 mb/s, nejaké pamäťové zariadenia v podobe USB kľúča, externého disku alebo SD karty a taktiež budete potrebovať HDMI kábel ktorý prepojí zariadenie KlikTV s vašou televíziou. Obsluha zariadenia je vyriešená veľmi jednoducho, vďaka diaľkovému ovládaču sa veľmi rýchlo pohybujete v menu alebo si pretočíte film, video alebo seriál do žiadaného času.

Výhodná ponuka KlikTV

Túto službu si aktivujete kúpou spomínaného zariadenia takmer vo všetkých obchodoch s elektronikou, dokonca to môžete zrealizovať hneď po dočítaní tohto článku v e-shope. Hlavnou výhodou je, že po kúpe tohto zariadenia máte 6 mesiacov služby KlikTV k dispozícii zadarmo. Po 6 mesiacoch si zaplatíte 4,90€ každý mesiac za základný balík, ktorý obsahuje filmotéku, nahrávanie programov, YouTube, službu KinoHit (možnosť pozerať trailery na najnovšie filmy) a takisto aj službu MojeTV, pomocou ktorej môžete sledovať obsah vášho USB kľúča alebo iného pamäťového zariadenia. V ponuke KlikTV sa nachádzajú aj doplnkové služby, ako napríklad program Premium, vďaka ktorému si môžete zapožičať najnovšie filmy vo full HD kvalite na dobu od 2 do 7 dní.

klik-tv-2

KlikTV – Zdroj filmov pod vaším palcom