Obľúbený moderátor Michal Hudák

Michal Hudák je veľmi obľúbený slovenský moderátor, herec a zabávač. Michal je pôvodom z východného Slovenska a mnohých divákov si získal svojou všestrannosťou, spontánnosťou a hlavne rečovou zručnosťou prispôsobiť sa akémukoľvek prízvuku cudzieho jazyka. Michal má rusínsku národnosť, vyrastal v Prešove a pre štúdium herectva sa rozhodol na Vysokej škole múzických umení v Bratislave. Najskôr pôsobil v rôznych divadlách ako divadelný herec, potom sa dostal do televízie ako moderátor, neskôr aj ako herec najmä v situačných komédiách a paródiách.

Moderátor, herec i hudobník

moderator-michal-hudak

Michal Hudák – moderátor, herec, zabávač

Momentálne sa venuje najmä dabingu v TV. Môžete ho však počuť aj ako komentátora k dokumentárnym filmom. Jeho koníčkom je aj hudba; venuje sa jej vo svojich voľných chvíľach. Divákom sa predstavuje aj vo vystúpeniach s kapelou Žobráci; v kapele hrá na mandolíne. V tejto kapele pôsobí už takmer od detstva. Skupina Žobráci existuje od roku 1979. Táto „pouličná“ kapela začínala so svojimi predstaveniami najmä vo Vysokých Tatrách. V 90. rokoch sa objavovali na vystúpeniach prevažne v Prešove a Košiciach. Neskôr však začali hrávať po celom Slovensku, v Nemecku, Holandsku, Francúzsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Belgicku, v Poľsku, ale i v USA. Žobráci sa venujú hudbe country a bluegrass, jazz a blues.

Michal Hudák stále rád pracuje ako herec, najmä v TV show, v ktorých môže improvizovať. Najčastejšie sa objavuje v humorných scénkach a komédiách. Rád teší ľudí práve úsmevom. Momentálne žije Michal Hudák v Bratislave.

Sprievodca programom na každý typ akcie

Plánujete veľkú akciu, ples či koncert? Ak hľadáte skvelého moderátora na sprevádzanie vášho spoločenského večera, osobnosti ako je moderátor Michal Hudák, môžete ich požiadať o spoluprácu. Prezrite si ponuky moderátorov na stránke ShowPortal.sk. Vybrať si môžete aj iných umelcov, zabávačov, hudobníkov, tanečníkov a podobne. Nájdete tam aj ponuky na rôzne akcie pre deti – kúzelníkov, žonglérov, bublinárov, mímov, a plánované akcie ako svadbu, Silvester či stužkovú; nájdete tam umelcov na každý typ spoločenskej akcie. Pre viac informácií navštívte www.showportal.sk